Asistent/ka skladového oddělení - výpomoc s třízením/evidencí sortimentu

Co by Vás mohlo zajímat:

  • stanete se důležitým článkem týmu, který se stará o zboží hned, jak se dostane k nám;

  • hlavní činností je zpracování nových dodávek zboží a jejich roztřídění; zaevidování do systému;

  • v týmu vás bude 1 až 5, záleží na období;

  • spolupracuje se úzce s týmy ze skladu a e-shop expedice zboží s cílem zajistit hladký a rychlý průběh dodání zboží;

  • na docházení se dá domluvit, důležitá je však pravidelnost;

  • jedním z benefitů je možnost využít výrazné slevy na naše produkty a služby.

Co je důležité:

  • vítáme přátelskou, optimistickou osobnost;

  • můžeme se na Tebe 100% spolehnout;

  • vynikáš svojí důsledností a pečlivostí;

  • dokážeš pracovat samostatně a rychle;

  • jsi flexibilní povahy, cítíš se dobře v dynamickém pracovním prostředí.

Druh úvazku:

  • ideální je pravidelná výpomoc od cca 8:30 do cca 16h (je možné to ještě přizpůsobit)

  • podle domluvy (DPP, DPČ);

  • docházení v rámci pracovních dní (podílení se na víkendových dnech, pokud to bude potřeba).

Kde pracujeme:
Kosoř, Školská 188.

Jestli je to „TO“ pravé ořechové, odešli nám prosím vyplněný dotazník a pošli svůj životopis na adresu prace@skiservis.cz. Ozveme se Ti co nejdříve. Obvykle to trvá několik pracovních dní.

 

Dej nám o sobě vědět


Kontaktní adresa

Najdete nás v srdci Radotína jen kousek od radotínského vlakového nádraží na adrese:

Na Betonce 114/2
Praha 5 - Radotín